طعمی از طبیعت

دوشو، خوشمزه ترین محصولات به دست آمده از انگور را از بهترین باغ ها برای شما به ارمغان می آورد.

طعمی از طبیعت

دوشو، خوشمزه ترین محصولات به دست آمده از انگور را از بهترین باغ ها برای شما به ارمغان می آورد.

ما در این جا مطالب مختلفی درباره انگور، شیره انگور، مویز، کشمش، هسته انگور را با شما به اشتراک می گذاریم.
از خواص انگور و دیگر محصولات خواهیم گفت و دستور پخت غذاهای لذیذی که در آن ها از انگور و یا مویز استفاده شده است را برایتان می گوییم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برگ انگور

برگ انگور بخشی از ویتامین های مورد نیاز بدنتان را فراهم می کند. ویتامین های A,K که در چربی حل می شوند در آن وجود دارند. ویتامین A به سلول ها کمک می کند به شکلی مناسب و بدون خطا توسعه یابند. استخوان ها، پوست، سیستم هاضمه و سیستم بینایی همگی برای عملکردشان به ویتامین A نیاز دارند. ویتامین K لختگی خون را کنترل می کند. دریافت میزان مناسب از این ویتامین به شما اجازه می دهد که وقتی زخم می شوید و خونریزی می کنید، لخته ی خون تشکیل شود و جلوی خونریزی گرفته شود.

قیمت انگور

قیمت انگور به عوامل متعددی وابسته است و نمی توان آن را به طور قطعی پیش بینی و اعلام کرد. در ادامه توضیحاتی در این باره را آورده ایم تا با بازار آن در سال گذشته و امسال بیشتر آشنا شوید.

خواص انگور

اگر انگور سیاه را بیشتر دوست دارید، باید بگویم که به خاطر آنتی اکسیدان قوی ای که در پوست آن است می تواند به کاهش وزن بیشتری منجر شود (Harvard Health Letter). علاوه بر آن در مقاله ای که در نشریه Journal of Obesity به چاپ رسیده است، میزان بالایی از رزوراترول (resveratrol) در پوست انگور سیاه وجود دارد که محرکی برای تولید چربی خوب به جای چربی بد است. اما به همین جا ختم نمی شود؛ خوردن انگور قرمز هم می تواند نتایج خیلی خوبی در کاهش وزن داشته باشد. خواص انگور قرمز برای لاغری به خاطر اسید الاژیک (ellagic acid) است که فقط در پوست انگور قرمز وجود دارد و چربی سوز قوی ای است. بنا به مطالعه ی صورت گرفته در دانشگاه ایالتی اورگان الاژیک اسید رشد سلول های چربی بدن را کاهش می دهد و تشکیل سلول های چربی جدید را مختل می کند.

انگور سیاه

مصرف انگور سیاه به خاطر ویژگی های دو ماده ی آنتی موتاژنیک و آنتی اکسیدان در جلوگیری و مبارزه با بافت های سرطانی مفیدند. رزوراترول (resveratrol) که در پوسته ی انگور سیاه به وفور پیدا می شود، می تواند رشد سلول های سرطانی را متوقف کند و آن ها را از بین ببرد.

انگور قرمز

انگور قرمز خواص زیادی برای سلامتی و پوست دارد. این انگور کالری کمتری نسبت به انگور سبز دارد. ویتامین های A، c، B6، پتاسیم، کلسیم، آهن، فسفر، فولات، منیزیم و سلنیوم در آن وجود دارند. فلاونوئیدها قوی ترین آنتی اکسیدان هایی هستند که در انگور یافت می شوند که به سلامت چشم کمک می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی