طعمی از طبیعت

دوشو، خوشمزه ترین محصولات به دست آمده از انگور را از بهترین باغ ها برای شما به ارمغان می آورد.

طعمی از طبیعت

دوشو، خوشمزه ترین محصولات به دست آمده از انگور را از بهترین باغ ها برای شما به ارمغان می آورد.

ما در این جا مطالب مختلفی درباره انگور، شیره انگور، مویز، کشمش، هسته انگور را با شما به اشتراک می گذاریم.
از خواص انگور و دیگر محصولات خواهیم گفت و دستور پخت غذاهای لذیذی که در آن ها از انگور و یا مویز استفاده شده است را برایتان می گوییم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سرکه انگور

 

سِرکه یک محلول آبی از اسید استیک و مواد شیمیایی دیگری است که می تواند ، شامل طعم دهنده ها باشد. معمولاً ۵ تا ۲۰ درصد از حجم سرکه‌ها، اسید استیک می‌باشد.معمولاً اسید استیک با تخمیر اتانول یا تخمیر قند توسط باکتریهای اسید استیک تولید می شود. سرکه‌های طبیعی، اسید تاتاریک و جوهر لیموی کمتری دارند.

سرکه انگور

این سرکه برای تسکین بیماری های پوستی مفید است. انستیتو Vinegar یک موسسه ی تجارت بین المللی است که اکثر تولیدکنندگان سرکه را که بیشترشان سرکه انگور می سازند را معرفی می کند. وبسایت این موسسه پیشنهادات جالبی برای استفاده از سرکه انگور می دهد. بعضی از این ها مربوط به بیماری های پوستی است. برای کم کردن درد نیش زنبور، محل نیش زده شده را با سرکه انگور مرطوب کنید. برای بهبود جای سوختگی سرکه انگور را بلافاصله به جای آن بمالید. همین طور این ماده سوزش پوست ناشی از نور خورشید است را تسکین می دهد. اگر پوست خشک دارید، دو قاشق سرکه را به مقدار زیادی آب (یک وان حمام) اضافه کنید و درونش بروید.

 

  • ۹۸/۱۰/۱۸
  • doosho company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی